Гарантія від виробника і сервісне обслуговування
На товари в нашому інтернет-магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 10 років в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Ви можете обміняти або повернути товар серійного виробництва протягом 14 днів після покупки, це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача ».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і маркування.
Гарантія на продукцію з литого мармуру
- Виробник надає 10-річну гарантію на продукцію з литого мармуру. * Гарантійний термін обчислюється з дня реалізації товару.
- Покупець зобов'язаний ознайомитися і дотримуватися умов гарантії, інструкції по догляду і технічного обслуговування товару.
- Виробник не несе відповідальності за застосування покупцем матеріалів використовуваних для установки товару, що не виходять безпосередньо від виробника, які покупець вибирає на власний ризик і відповідальність.
- Товар повинен бути перевірений перед установкою. У разі виявлення будь-яких дефектів товар не повинен бути встановлений.
- Гарантія поширюється на приховані дефекти матеріалу, такі як: вм'ятини, деформації, які виникли в процесі виробництва. (Допускаються дрібні вкраплення натурального мармуру).
- До втрати прав і вимог по гарантії призводять:
- неправильна установка (збірка) товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника, в тому числі під час транспортування;
- дефекти, спричинені використанням не у відповідності з інструкцією або не по призначенню;
- пошкодження поверхні виробу, які існували на момент покупки, але про які продавець не був повідомлений під час покупки;
- пошкодження, викликані неправильним або невідповідним інструкції і призначенню доглядом і технічним обслуговуванням;
- дефекти викликані використанням миючих засобів, які не відповідають вимогам експлуатації.
- Гарантійний талон дійсний тільки в тому випадку, якщо дотримані наступні умови:
- друк точки продажу;
- вказані найменування товару і колір;
- дата продажу;
- підпис продавця.
- У разі втрати гарантійного талона настає втрата прав по гарантії і дублікат гарантійного талона не видається.
- Щоб реалізувати свої гарантійні права, покупець зобов'язаний звернутися до точки продажу, де був куплений товар по гарантії, разом з документами зазначеними в п.7, а також з письмовою претензією з описом виявленого дефекту. Претензія повинна бути подана протягом 14 днів з дати продажу. Претензія розглядається виробником протягом 14 днів з дати її подання виробнику продавцем.
- У разі визнання претензії виробник зобов'язаний надати товар без дефектів, або провести ремонт товару за свій рахунок, в залежності від вибору виробника.
- Виробник не покриває додаткові витрати, пов'язані із заміною товару, якщо товар був встановлений таким чином, щоб його демонтаж був неможливий без обов'язкового руйнування. У разі необгрунтованої претензії покупець оплачує всі витрати, пов'язані з виконанням цієї заявки.
Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил монтажу та експлуатації, що встановлюються виробником. Термін гарантійного обслуговування складає до 10 років в залежності від моделі виробу.
Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування.