Ви маєте право повернути товар в магазин протягом 14 днів.
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
Якщо дані умови дотримані, ви можете сміливо приїхати до нас в магазин або зв'язатися з менеджером для повернення товару.
Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів з моменту повернення товару, на банківську карту або готівкою в залежності від того як здійснювалася оплата.
Важливо:
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від передачі кольору вашого монітора.
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника кур'єрської служби. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Зворотня доставка на наш склад / офіс здійснюється за рахунок клієнта.
Термін зберігання товару на складі 5 календарних днів з моменту повідомлення Покупця про його наявність (ел.пошта, смс). На 6-й календарний день всі ризики, пов'язані з псуванням, пропажею або нестачею товару лягати на покупця.
*- умови безкоштовної доставки товару уточнюйте у менеджера.
У нашому інтернет-магазині існує кілька способів оплати:
після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет всіх необхідних документів надається разом з товаром. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
Доставка виробів ТМ "Snail" здійснюється по всій території України, а саме: Одеса, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Харків, Херсон, Київ, Кривий Ріг, Полтава, Вінниця, Чернігів, Рівне, Бердянськ, Житомир, Кіровоград, Кременчук, Хмельницький, Яремче та інші міста нашої неньки.
Також ми дбаємо про наших клієнтів, радуючи якісною продукцією, швидкою доставкою та найкращим сервісом обслуговування. Тому, стаючи нашим клієнтом, ви отримуєте додаткову плюшку у вигляді послуг доставки за рахунок компанії * у зручне для Вас відділення транспортної компанії .
Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами за вказаним телефоном і уточнить список замовленого товару і його наявність, обумовить спосіб оплати, повідомить реквізити для оплати замовлення, погодить спосіб і адресу доставки, а також дату відправки.
Доставка замовлених товарів здійснюється як на умовах передоплати, Так і післяплатою (при отриманні в офісі транспортної компанії).
Після вашого підтвердження про згоду з умовами доставки, по електронній пошті або смс повідомленнями висилається рахунок, з реквізитами для оплати точної суми за товар. За стільниці, душові піддони і умивальники в кольоровій палітрі Snail(крім білого), яких немає в наявності на складі, передоплата від 25% до 50% від вартості виробу в залежності від обраного кольору. Вироби, виконані за індивідуальним замовлення клієнта, приймаються в роботу після узгодження креслення, необхідного виробу, при обов'язковій передоплаті 80% від вартості замовлення.
Товар буде відправлений Вам, як тільки гроші по оплаті замовлення надійдуть на наш розрахунковий рахунок, про що по електронній пошті або по телефону ми повідомимо вас. При замовленні післяплатою – обов'язкова передоплата на розрахунковий рахунок або карту Приват Банку в розмірі 300-2000 грн. залежно від виробу (передоплата в разі відмови від покупки не повертається).
Зверніть увагу, при замовленні післяплатою, а так само доставка виробів, виконаних на замовлення, Дзеркала, душові кабіни, комплекти меблів, змішувачі та комплектуючі - здійснюється за рахунок покупця!
При отриманні замовлення, перевіряйте комплектність і цілісність. Претензії по зовнішньому вигляду і комплектності товару приймаються тільки в момент оплати та отримання замовлення.
Обов'язково переконайтеся у відсутності дефектів і комплектності Товару, перш ніж розписатися в накладній. Якщо в процесі передачі товару виявилися зовнішні недоліки (вм'ятини, подряпини, відколи, тріщини та т.п.) або доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли, ви можете відмовитися від нього безпосередньо в момент доставки.
Приймання товару за зовнішнім виглядом, комплектності, відсутності механічний пошкоджень в момент передачі Товару від транспортної компанії ОБОВ'ЯЗКОВЕ. При наявності у товару дефектів просимо вас скласти разом з представником кур'єрської компанії двосторонній АКТ Про ДЕФЕКТИ і обгрунтовано відмовитися від приймання товару. Копія акту повинна бути вислана нам по електронній пошті або факсу. У разі якщо дана ситуація буде мати місце-обов'язково повідомте нам про те, що трапилося відразу ж за тел:
+38(098) 844-60-90;
+38(095) 844-60-90;
Ми намагаємося підтримувати необхідну кількість товарів на нашому складі, але через постійну зміну складу може виявитися, що замовлений товар в даний час відсутній на складі. В такому випадку наші менеджери зв'яжуться з вами по телефону і запропонують заміну, а в разі неможливості заміни замовлення може бути відкладений до часу появи товару.